NavigationThema anzeigen - Wer hat mehr PS?

Thema anzeigen - Wer hat mehr PS?


Wer hat mehr PS?

Hier wird über all die Dinge diskutiert, die die St.Lorenzner bewegen

Moderator: Dorfgemeinschaft

Re: Wer hat mehr PS?

Beitragvon Mountainbiker » Di Mär 03, 2009 10:27 am

Des glab i: das di die Erika fit mocht - bei dem Training werd aus jedem ein Spitzensportler!
Nochan kenn ma amol a rennen mochn - obo net dass du nächstes Johr mitn BMX die Polizzengams gewinnsch!
Mountainbiker
 

Re: Wer hat mehr PS?

Beitragvon lorenzner bua » Mi Mär 18, 2009 10:48 am

Olta dos is holt aml abild. da Butati solll gscheida in jonny hintagebn und die mosa metote für seine harre onwendn.
Wir bleiben unsan jonny treu deswegn sama geil perwers und arbeitsschei
lorenzner bua
 

Re: Wer hat mehr PS?

Beitragvon Groß-Bauer » So Mär 22, 2009 12:00 pm

EEh Lorenzna Bua in an richtign Londwirtschoftlichn Betrieb kert a CARRARO odo a Jonny se wesche wo wissn?
Und et er soll in Jonny vokafn weign seina Hoor und ausadem wia schaugatn dos aus do Potate mit Hoor :roll:
na miaßat mo an neun nume a nou suachn vieleicht Mitoberga-Locke odo lei Locke :lol:
Groß-Bauer
 

Re: Wer hat mehr PS?

Beitragvon Frisör » Di Apr 28, 2009 21:41 pm

Na, na, in botati kenn ma kane hoor aufn kopf tian - des passat jo gor ette.
Lei waß i niama, ob er wohl nou geite van antonio isch - sechn tuat man ihn nia damit und schaugn tuat er a net recht drauf???
Oda losstn da bmx-racer ossi niama fohrn??
Frisör
 

Re: Wer hat mehr PS?

Beitragvon Besitza » Mo Mai 04, 2009 19:43 pm

Ruhig......Ruhig..... Frisör is Oaschtoeschtl ota teimo vogessn obo
sischt past ols, obo danke fir deina Fürsorge Frisör lg.Ossi :)
Besitza
 

Re: Wer hat mehr PS?

Beitragvon hebame » Mi Aug 26, 2009 10:20 am

grias enk gott olla zomme

hetz honne schion long nix mehr keat von eich. hobs es enk jetz schon gepaart, damit i was ob i mein diesnt bei euch verrichten muss!!??
hebame
 

Re: Wer hat mehr PS?

Beitragvon Genetika » Mi Aug 26, 2009 10:34 am

Jo des tat guat passn - an mischling ausn antonio und in johnny - wos do woll ausakemmen tat ...
an chiwawa gibs jo hetz schon in roßboch, on i ghört ...
Genetika
 

Re: Wer hat mehr PS?

Beitragvon hebame » Mi Aug 26, 2009 17:18 pm

aso laft da hos. und i was no nix davon!!!??? wor do vl a ondare hebame im spiel? hot man mi ignoriert, um di geburt geheim zu halten??
hebame
 

Re: Wer hat mehr PS?

Beitragvon Deutschlandexperte » Di Sep 01, 2009 7:04 am

I glab da botati werd jetzt in johnny bei seite schiabm. Der wor jo hetz in deutschlond, do in marktoffingen, und do hot er sich in einen Deutz verliebt. Er hot olba gsog: Sprechen sie Deutz? Also da antonio soll sich lei auf an ondon Trakta instelln.
Deutschlandexperte
 

Re: Wer hat mehr PS?

Beitragvon hebame » Do Sep 03, 2009 17:33 pm

dos konn ich auch selbst bezeugen, war dabei als er sich in den/die DEUTZ verliebte. ein heiratsantrag wurde gemacht, scheiterte aber nach 10 min, da der 80er nagel (eheringe zum starten) nicht mehr auffindbar war. somit kam der/die DEUTZ nicht richtig in fahrt und blockte stur ab. ein nächstes wiedersehn mit der DEUTZ wäre bereits im april möglich!! ich werde persönlich dabei sein und wenn es sein muss auch dafür soregn, das die EHEnägel an ihren rechten bestimmungsort kommen, sodas der Deutz auf den botati richtig abfährt.

in diesem sinne,....
hebame
 

VorherigeNächste

Zurück zu St.Lorenzen Forum

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste

cron

Gallery

Neuestes Album

Kirchtag 2017

Photo des Tages

Privat 115

Beliebte Inhalte